Drierivierenlaan 283 Ridderkerk - Moerkerken & van der Mark Makelaars

Drierivierenlaan 283 Ridderkerk

• Postcode: 2983 GW
  • Bouwjaar: 2018

Wat een fijn appartement is dit! Heerlijk licht door de vele ramen en daarnaast een fraai uitzicht op het water én Rotterdam.
Het betreft hier een goed onderhouden, instapklaar en zeer energiezuinig 3-kamer appartement gelegen op de 7e etage van een in totaal 16 woonlagen tellend complex.

De locatie is fantastisch: aan het drierivierenpunt waar de Lek, de Noord en de Nieuwe Maas samenkomen. In de directe nabijheid bevindt zich de waterbus met verbindingen naar Dordrecht en Rotterdam, winkelcentrum Dillenburgplein en diverse scholen zijn op loopafstand gelegen en recreatiegebieden de Donckse velden en het Donckse Bos vind je op fietsafstand

Afgesloten entree met intercomsysteem, bellentableau en brievenbussen. In de centrale hal bevinden zich de gezamenlijke fietsenstalling, de liften en toegang tot de berging.

Je betreedt het appartement via de ruime hal met toegang tot alle vertrekken.
De woonkamer heeft een fraaie lichtinval door de grote raampartijen, een open keuken en toegang tot het balkon. Vanaf het ruime balkon is er fraai uitzicht op Rotterdam. Het is gelegen op het zuidwesten en heeft daardoor volop zon.
Moderne hoekkeuken met Siemens inbouwapparatuur zoals enkele spoelbak, 3-1 Quooker, inductiekookplaat, vaatwasser, oven/combi magnetron en koelkast met vriesvak.
Er zijn 2 ruime slaapkamers, de hoofdslaapkamer is v.v. vaste kast. De moderne badkamer is ruim, heeft een inloopdouche en meubel met dubbele wastafel. Het moderne toilet is v.v. fonteintje. Verder is er een wasruimte met opstelplek voor zowel wasmachine als -droger en een berging met opstelplek voor de cv-ketel.
Het gehele appartement is v.v. pvc vloer in houtmotief.

– Bouwjaar 2018
– Intergas HRE CV ketel 2018
– Gehele appartement voorzien van visgraatmotief PVC vloer met vloerverwarming
– Alle ramen voorzien van elektrisch bedienbare screens
– Woonkamer voorzien van elektrische sfeerhaard
– VvE bijdrage van €157,15 euro per maand incl. parkeerplaats.