Kerkstraat 120 Oud-Beijerland - Moerkerken & van der Mark Makelaars

• Inhoud: 243 m3
  • Bouwjaar: 1998

TE HUUR

U dient zich eerst aan te melden voordat afspraken voor bezichtigingen worden gemaakt.

Huurprijs: € 1.050,- per maand excl. energiekosten.
Huurtermijn: minimaal 1 jaar, voorkeur voor langdurige verhuur
Huurbetaling: per maand, vóór de eerste van de betreffende maand.
Waarborgsom: € 2.100,-.
Oplevering: direct
Gunning verhuurder voorbehouden.

Inkomenseis: indicatie circa 3x huur als bruto maandinkomen (verzamelinkomen), of aantoonbaar vermogen/bankgarantie. In overleg en ter beoordeling aan verhuurder. Het inkomen dient aantoonbaar te zijn door middel van een IB60-formulier en een recente salarisstrook.
of bij pensionering een recent overzicht van www.mijnpensioenoverzicht.nl.

Gelegen in het gezellige centrum van Oud-Beijerland, dus alle voorzieningen binnen handbereik en bovendien parkeergelegenheid voor de deur.

Het betreft hier een ruim 2/3-kamer appartement met ruim balkon. Het appartement is gelegen op de 1e woonlaag van een in totaal 2 woonlagen tellend appartementencomplex, op de begane grond bevindt zich commerciële winkelruimte.

Het gezellige centrum ligt direct om de hoek en voorziet in een breed aanbod aan voorzieningen zoals winkels, horeca en terrassen. Verder zijn ook scholen, sportaccommodaties, openbaar vervoer en de uitvalswegen in de directe omgeving te vinden.

Indeling:

Algemeen:

Entree van het complex met intercom, brievenbussen en zowel een trapopgang als lift naar de woonlagen. Op de begane grond vinden zich ook de afsluitbare bergingen.

Appartement:

Entree van het appartement via de ruime hal met garderobe, vaste kast met opstelplaats voor de cv-ketel en toegang tot toilet, slaapkamer, badkamer en woonkamer.

De woonkamer is ruim en heeft een kamerbrede schuifpui richting het balkon waardoor het een heerlijke lichte ruimte is.
De 2e slaapkamer is bij de woonkamer getrokken en is ideaal voor het creëren van een werkplek of eethoek.

Daarnaast is het uiteraard ook mogelijk om het terug te brengen in de originele staat zodat het gebruikt kan worden als 2e slaapkamer. Verder zijn er nog 2 praktische vaste kasten.

De keuken is momenteel half open maar heeft geen dragende muur waardoor er een open verbinding met bijvoorbeeld een kookeiland of bar gecreëerd kan worden. Nu is er een hoekopstelling met enkele spoelbak en een groot raam dat uitkijkt op de galerij.

Het balkon is een heerlijke plek om te vertoeven; het is ruim, door de bogen voelt het heel knus en bovendien is er fraai uitzicht op het centrum.

De slaapkamer is ruim en kijkt ook uit op het centrum. De badkamer heeft een dubbele wastafel, douche en opstelplaats voor de wasmachine. Ook hier is er voldoende ruimte om een inloopdouche te creëren.
Het toilet is v.v. fonteintje. De meterkast bevindt zich op de galerij naast de voordeur.

– Bouwjaar van het complex is ca. 1998
– Betonnen verdiepingsvloeren
– Geheel voorzien van hardhouten kozijnwerk met dubbel glas
– Meterkast: 7x 220V en 2x aardlekschakelaar