Mozartstraat 116 Ridderkerk - Moerkerken & van der Mark Makelaars

Mozartstraat 116 Ridderkerk

Verkocht

Vraagprijs: € 245.000 k.k.

• Postcode: 2983 AJ
  • Woonoppervlakte: 76 m2
  • Inhoud: 245 m3
  • Bouwjaar: 1965

Wat een fijn appartement is dit! 3 slaapkamers, instapklaar en de ligging is ook nog eens ideaal: in de geliefde wijk Slikkerveer. Wat wil je nog meer? Klinkt dit als jouw toekomstige woning? Neem dan contact met ons op en maak een afspraak voor een bezichtiging.

Het betreft hier een net appartement op de bovenste woonlaag van een in totaal 3 woonlagen tellend complex met ruime parkeergelegenheid voor de deur en een zonnig balkon op het zuidoosten.

De ligging is ideaal met het Dillenburgplein en al haar voorzieningen in de nabijheid. Daarnaast zijn er diverse scholen, kinderopvang en sportvoorzieningen als het Reyerpark. Bovendien is ook recreatiegebied de Donckse Velden/ Bos om de hoek. Alle benodigde winkels vind je dus op loopafstand, maar genieten van de rust is hier in de buurt ook heel goed mogelijk. De uitvalswegen liggen in de omgeving maar ook het openbaar vervoer heeft een gunstige ligging ten opzichte van het appartement.

Indeling

Algemeen:

Entree via de portiek met brievenbus- en bellentableau en met toegang tot de bergingen in de onderbouw. Door middel van het trappenhuis zijn de woonlagen bereikbaar.

Appartement:

Je betreedt het appartement via de ruime hal met garderobe, vaste kast en toegang tot alle vertrekken.

De sfeervolle en ruime woonkamer heeft een nieuwe laminaatvloer en biedt toegang tot het balkon.

Er is een moderne dichte keuken met een recht keukenblok met inbouwapparatuur, zoals een enkele spoelbak, vaatwasser, 5-pits inductiekookplaat, afzuigkap, koelkast, vriezer oven en magnetron.

De moderne badkamer is voorzien van een douche, wastafel en wasmachine-aansluiting. Er is een separaat toilet met fonteintje.

De huidige eigenaresse heeft een 3e slaapkamer gecreëerd door de woonkamer te verkleinen; dit kan desgewenst in originele staat worden teruggebracht. De gehele achterzijde is v.v. elektrisch bedienbare screens.

Berging:

De afsluitbare berging bevindt zich in de onderbouw. Deze is v.v. elektra, ramen en er is bovendien een opstelplek voor de wasdroger.

– Bouwjaar van het complex is 1965;
– Geheel voorzien van kunststof kozijnwerk met dubbel glas;
– Blokverwarming met Eneco 50 ltr boiler leasebedrag € 10,- p/,mnd;
– Meterkast (op de hal): 8x 220V en 1x aardlekschakelaar;
– V.v.E. bijdrage € 190,- p/mnd;
– Vrij parkeren in de omgeving;
– Alle kozijnen zijn v.v. insectenhorren;
– Het plaatsen van airco is, in overleg met de V.v.E., toegestaan.