Mozartstraat 69 Ridderkerk - Moerkerken & van der Mark Makelaars
Vragen of afspraak maken?

Stuur ons een bericht op Whatsapp

Mozartstraat 69 Ridderkerk

Verkocht

Specificaties:

Vraagprijs: € 235.000 k.k.

• Postcode: 2983 AG
  • Woonoppervlakte: 76 m2
  • Inhoud: 247 m3
  • Bouwjaar: 1965

Terug naar volledige overzicht

Omschrijving

Wat een fijn appartement is dit! Instapklaar, 2 slaapkamers en de ligging is ook nog eens ideaal, namelijk in de geliefde wijk Slikkerveer. Klinkt dit als jouw toekomstige woning? Neem dan contact met ons op en maak een afspraak voor een bezichtiging.

Het betreft hier een leuk appartement op de bovenste woonlaag van een in totaal 3 woonlagen tellend complex, met ruim voldoende parkeergelegenheid voor de deur en een zonnig balkon op het noordwesten.

De ligging is ideaal met het Dillenburgplein en al haar voorzieningen in de nabijheid. Daarnaast zijn er diverse scholen, kinderopvang en sportvoorzieningen als het Reyerpark. Bovendien is ook recreatiegebied de Donckse Velden-/Bos om de hoek.

Alle benodigde winkels vind je dus op loopafstand, maar genieten van de rust is hier in de buurt ook heel goed mogelijk. De uitvalswegen liggen in de omgeving, maar ook het openbaar heeft een gunstige ligging ten opzichte van het appartement.

Indeling

Algemeen

Entree via de portiek met brievenbus-/bellentableau en met toegang tot de bergingen in de onderbouw. Door middel van het trappenhuis zijn de woonlagen bereikbaar.

Appartement

Je betreedt het appartement via de ruime hal met vaste kast en toegang tot alle vertrekken.

De sfeervolle woonkamer is erg ruim door de ligging over de gehele lengte van de woning en door de grote raampartijen is er een prettige lichtinval.

Moderne dichte keuken met recht keukenblok en inbouwapparatuur zoals een enkele spoelbak, vaatwasser, 4-pits gaskookplaat, afzuigkap, koelkast, vriezer, oven en magnetron.

Moderne badkamer met douche en wastafel. Separaat, ruim en modern toilet v.v. zwevend closet en fonteintje.

De hoofdslaapkamer is gelegen aan de voorzijde. Slaapkamer 2 is gelegen aan de achterzijde. Naast de opstelplek voor zowel de wasmachine en ook de droger vind je hier tevens de boiler.

Het balkon is toegankelijk via de keuken en de woonkamer en is gelegen op het noordwesten. Het balkon is ruim en biedt een heerlijk uitzicht op de omgeving.

Het gehele appartement is voorzien van dezelfde laminaatvloer.

Berging:

De afsluitbare berging bevindt zich in de onderbouw. Deze is voorzien van elektra en ramen.

Bijzonderheden:

– Bouwjaar van het complex is 1965;
– Geheel voorzien van hardhouten kozijnwerk met hr++ glas (2018);
– Blokverwarming met Eneco 80 ltr boiler (eigendom);
– Vernieuwde meterkast (in de hal): 8x 220V en 2x aardlekschakelaar;
– V.v.E. € 218,28 p/mnd (inclusief € 75,- stookkosten);
– Vrij parkeren in de omgeving;
– Juni 2020 is het stucwerk, laminaat en toilet vernieuwd.

Heeft u vragen? Neem contact met ons op!

Neem contact op via het contactformulier of bel ons op.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser