Kruisplein 640 Rotterdam - Moerkerken & van der Mark Makelaars

Kruisplein 640 Rotterdam

• Postcode: 3012 CC
  • Bouwjaar: 2013

Wil je wonen op één van de meest dynamische plekken in het centrum van Rotterdam? In een appartement dat instapklaar is? Zet dan de verhuisdozen maar klaar en maak een afspraak voor een bezichtiging.

De ligging is grandioos: of het nu gaat om het Centraal Station, een supermarkt, de Doelen, een goed restaurant, bioscoop of een wandeling langs de mooie Westersingel, werkelijk alles is op loopafstand. Stads wonen op z’n best!

Het wooncomplex “de Calypso” kenmerkt zich door zijn stoer gevormde gevels en zijn imposante atrium in de centrale ontmoetingshal. In deze hal is een servicepunt met conciërge die niet alleen een pakket voor je kan aannemen maar ook service op maat verleend. Bovendien is er een gym en heb je een eigen parkeerplaats in de inpandige garage. Hoe luxe wil je het hebben?

Het 2-kamerappartement is gelegen aan de voorzijde op de 7e verdieping van waaruit je een fenomenaal uitzicht hebt over de Westersingel, het Centraal Station en het Depot.

Entree via het imposante atrium met conciërge, ruimte met brievenbussen en een afsluitbare toegang naar de woonlagen v.v. videofooninstallatie.

Je betreedt de woning via de hal met garderobe, toilet met fonteintje en toegang tot de woonkamer.

De woonkamer met open keuken is bijzonder ruim en licht door de glazen pui aan de straatzijde.

De moderne keuken is v.v. een opstelling met 2 rechte keukenblokken en inbouwapparatuur zoals een inductiekookplaat, afzuigkap welke is aangesloten op het centrale afzuigsysteem, enkele spoelbak, combi-oven, koelkast en vaatwasser.

Vanuit de woonkamer betreed je de ruime slaapkamer. Hier is voldoende ruimte om naast een kastenwand ook nog een werkplek te creëren. Vanuit de slaapkamer is de badkamer toegankelijk. Ook deze is ruim, geheel betegeld en v.v. inloopdouche, designradiator, meubel met wastafel en spiegel met verlichting.

Bijzonder handig is dat ook vanuit de badkamer het toilet in de hal toegankelijk is.

Daarnaast is er een vaste kast met opstelplek voor zowel wasmachine als -droger en wtw-installatie.

Zowel vanuit de slaapkamer als woonkamer stap je zo op het fraaie en ruime balkon dat een weergaloos uitzicht biedt op de omgeving. Waar je ook kijkt, je komt ogen en oren te kort: van de prachtige Westersingel tot het nieuwe Centraal Station of het Depot; het is geen minuut hetzelfde.

Prettig om te weten is dat het appartement recentelijk een opfrisbeurt heeft gehad en geheel opnieuw geschilderd is. En dan is er nog de techniek; het appartement is v.v. een geavanceerde en comfortabele vloerverwarming dan wel -koeling.
Via het gebalanceerde ventilatiesysteem (WTW) krijg je zelfs met de ramen dicht gegarandeerd frisse lucht in huis.

Kortom, dit is het ideale appartement voor als je je wilt onderdompelen in het dynamische centrum!

– Bouwjaar: 2013;
– V.v.E. bijdrage: € 194,- p/mnd;
– Eeuwigdurende erfpacht met geheel afgekochte betalingsverplichting;
– Eigen parkeerplaats in de onderbouw. Verplichte afname parkeerplaats voor € 30.000,-;
– de gym is kosteloos toegankelijk voor bewoners.