Henkenshagewal 13 Rotterdam - Moerkerken & van der Mark Makelaars

• Postcode: 3077 RX
  • Perceeloppervlakte: 111 m2
  • Bouwjaar: 1983

Wil je wonen in een niet alledaagse woning, omgeven door groen? Kom dan snel kijken!
Het betreft hier een ruime eengezinswoning (bj. 1983) gelegen in de wijk Beverwaard. De wijk kenmerkt zich als rustig, kindvriendelijk en groen. De woning is gelegen aan het eind van een doodlopend straatje met alleen bestemmingsverkeer.
De ligging is centraal ten opzichte van het openbaar vervoer (tram- en bushalte zijn letterlijk om de hoek gelegen), scholen, sportgelegenheden en uitvalswegen naar de A16. Verder zijn diverse winkels en supermarkten op loopafstand gelegen en bovendien zijn het centrum van Ridderkerk, het Zuidplein en Keizerswaard binnen 15 minuten bereikbaar.

Begane grond:

Je betreedt de woning via de hal met meterkast, garderobe en toegang tot de berging en de keuken.
De open keuken heeft een keukenblok in hoekopstelling met diverse inbouwapparatuur zoals oven, vaatwasser, 4-pits gaskookplaat, afzuigkap, enkele spoelbak en er is een schuifpui richting de tuin.
De woonkamer heeft een fijne lichtinval door de grote raampartij en lichtkoepel. Vanuit hier is er toegang tot de wasruimte met opstelplek voor wasmachine/ -droger en separate toiletruimte met fonteintje. Bovendien is hier een aansluiting voor een douche, dus mogelijkheden te over voor het creëren van een badkamer op de begane grond.
Aan de andere zijde van de woonkamer is er een slaapkamer met meubel met wastafel, douche (thans in gebruik als vaste kast) en er is een schuifpui richting tuin. De gehele begane grond is v.v. vloerverwarming, in het toilet is dit elektrisch.
De berging aan de voorzijde heeft een opstelplek voor de cv-ketel en een eigen toegangsdeur richting straat.

Verdieping:

De centrale overloop geeft toegang tot 2 slaapkamers en de badkamer.
De hoofdslaapkamer is gelegen aan de voorzijde, is ruim en v.v. airco. Slaapkamer 2 is gelegen aan de zijkant en heeft onder de schuine kap een rolbare kastruimte met hierachter een grote bergruimte. De ruime badkamer is voorzien van bad, toilet, meubel met wastafel, spiegel met verlichting en designradiator.

Tuin:

De tuin biedt privacy en is ingericht met bestrating en vaste plantenborders. Verder is er een buitenkraan, een afsluitbare poort en een kleine maar praktische houten berging. De tuin is gelegen op het zuidwesten en er is volop zon.
Parkeren kan direct voor de woning en is gratis.

– Bouwjaar van de woning is 1983
– Houtskeletbouw met houten verdiepingsvloeren
– Begane grond: hardhouten kozijnen met aluminium raamwerk met dubbel glas en op de verdieping kunststof kozijnen met hr++ glas
– Intergas HR Eco 30/36 hr-ketel bj. 2015