Kerkstraat 9 Oud-Beijerland - Moerkerken & van der Mark Makelaars

Huurprijs: € 2.000 p.m.

• Postcode: 3262 PG
  • Bouwjaar: 1987

Op goede locatie in het centrum Oud-Beijerland gelegen royale winkelruimte van totaal 263m² vloeroppervlakte en maar liefst een frontbreedte van 17 meter!!

Indeling:

Begane grond

Open winkelruimte met 2 kolommen, opslag/magazijn, toilet, kantineruimte met pantry.

Oppervlakten:

Begane grond:

Winkelruimte: 225m²

Magazijn, toilet en kantine: 38m².

Ligging:

In het centrum van het dorp naast de Zeeman en tegenover de Blokker. Aan de overzijde is een groot plein met lunchroom gelegen. Tegenover de Zeeman is een brede trap naar de hoofdwinkelstraat Molendijk/Oostdijk.

Parkeervoorzieningen/terrein:

In de omgeving zijn voldoende parkeervoorzieningen. Tegenover het object is parkeermogelijkheid en aan de andere zijde van de hoofdwinkelstraat is een groot parkeerterrein.

Bestemming:

Centrumdoeleinden.

Huurprijs: € 24.000,- per jaar exclusief BTW

– Frontbreedte van 17 meter;
– Verkoopvloeroppervlakte 225m2;
– Parkeren op zeer korte afstand;

Huurtermijn: in overleg, voorkeur voor vijf jaar.

Betaling: de betaling van de huursom en servicekosten dient te geschieden per automatische incasso.

Zekerheidsstelling: een bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden.

Huurovereenkomst: standaard huurovereenkomst bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, volgens het ROZ-model.

Indexering: jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Oplevering: per direct.

Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.