Kerkstraat 20, Klaaswaal - Moerkerken & van der Mark Makelaars

Huurprijs: € 13.579 Jaarlijks

• Postcode: 3286 AK
  • Bouwjaar: 2009

Unieke kans om deel uit te maken van het medisch centrum in Klaaswaal!
Het betreft hier een deel van het medisch centrum met een gedeelde entree, receptie/ behandelkamer, 2 riante behandelkamers, berging en toiletruimte.

De behandelkamers kunnen ook afzonderlijk worden verhuurd.

Het complex behuist een huisartsenpraktijk en paramedisch centrum en is uitermate geschikt voor bijvoorbeeld een fysiotherapie of verloskundigenpraktijk.
Er is een eigen en afsluitbare entree en voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Klaaswaal is een rustig, landelijk gelegen dorp in het zuidoosten van de Hoeksche Waard maar door de ligging toch vlakbij de uitvalswegen waardoor het een prima uitvalsbasis is richting Numansdorp, Europoort en Rotterdam.

Indeling:

Entree via de glazen pui aan de voorzijde met automatische deur richting de unit. Hier komt u uit in een ruime hal met toegang tot alle vertrekken: een receptie/behandelkamer met keukenblok, 2 behandelkamers, een berging en (mindervaliden)toilet met fonteintje.

De receptiekamer heeft glazen schuifwanden, een balie en keukenblok met spoelbak en biedt diverse mogelijkheden zoals gebruik in de vorm van een kantine, receptie of desgewenst een behandelkamer of kantoorruimte. De behandelkamers zijn beide ruim, voorzien van een spoelbak, verlichting en ze zijn bovendien middels een binnendeur met elkaar verbonden.

Oppervlakten:

Receptie/behandelkamer 1: 17,3m2
Behandelkamer 2: 22,7m2
Behandelkamer 3: 18,8m2.

Huurprijzen per maand inclusief servicekosten en voorschot energiekosten:

Receptie / behandelkamer 1 € 392,42
Behandelkamer 2: € 513,39
Behandelkamer 3: € 425,72

Huurprijs voor de totale ruimte € 1.041,67 (inclusief servicekosten, exclusief energiekosten)

De service- en en stookkosten omvatten de volgende door verhuurder te leveren diensten:

– voorschot nutsvoorzieningen
– onderhoud schuifdeur
– onderhoud noodverlichting
– onderhoud brandblusmiddelen
– onderhoud airconditioning
– onderhoud cv-ketel
– onderhoud warmte-terug-win-unit
– glasverzekering

De service- en stookkosten worden jaarlijks verrekend.

– Bouwjaar van het complex is 2009
– Alle ruimtes zijn v.v. airco
– Betonnen verdiepingsvloer
– Geheel voorzien van hardhouten kozijnwerk met hr++ glas

Het object is tijdelijk tot circa eind mei in gebruik bij Huisartsenpost ’t Hellegat.