Van Beethovenstraat 29 Ridderkerk - Moerkerken & van der Mark Makelaars

• Postcode: 2983 BR
  • Bouwjaar: 1965

Starters opgelet!

Dit moderne 4-kamer appartement – met toegang tot en uitzicht op een fraaie gemeenschappelijke tuin – is te koop!
Het appartement is gelegen op de begane grond van het complex (bj. 1965) dat in totaal 4 woonlagen telt. De wijk Slikkerveer kenmerkt zich als rustig, groen en ruimtelijk van opzet en met voldoende parkeergelegenheid.
De locatie is ideaal nabij winkelcentrum Dillenburgplein dat voorziet in een breed scala aan winkelaanbod, uitvalswegen, zowel de A15 als A16 zijn nabij en bovendien liggen zowel natuurgebieden als de Donkse en Gorse Velden en Nieuwe Maas in de directe omgeving waar het prima wandelen, hardlopen en recreëren is.

Afsluitbare entree met bellenplateau, brievenbussen, trappenhuis en toegang tot appartementen en bergingen.

Het appartement heeft een fijne en overzichtelijke indeling en wanneer je de voordeur opendoet, sta je bijna direct in de woonkamer. Deze is sfeervol, heeft een kamerbrede raampartij en toegang tot het terras. De open keuken is gelegen aan de voorzijde en heeft een keukenblok in hoekopstelling met inbouwapparatuur zoals een 4-pits inductiekookplaat (2019), afzuigkap, 1,5 spoelbak, oven, vaatwasser en koel-/vriescombinatie.
Zonder moeite sta je vervolgens in de hal met toegang tot 3 slaapkamers, het toilet en de meterkast.
De hoofdslaapkamer is gelegen aan de voorzijde, heeft vaste kastruimte en toegang tot de moderne badkamer. Deze is v.v. ruime douche met regendouche, meubel met wastafel, spiegel, designradiator, opstelplek voor zowel wasmachine als -droger en boiler.
Slaapkamer 2 en 3 zijn gelegen aan de achterzijde en één heeft toegang tot het terras.
Het gehele appartement is v.v. dezelfde lichte laminaatvloer.
Het terras is gelegen op het zuidoosten heeft fijn uitzicht op en toegang tot de aangrenzende gemeenschappelijke tuin.

Berging:

Op de begane grond in het complex bevindt zich een afsluitbare berging met voordeur.

– Bouwjaar 1965
– Betonnen verdiepingsvloeren
– Geheel voorzien van kunststof kozijnwerk 2015 met dubbel glas
– Blokverwarming met elektrische boiler