Ga voor een erkende NWWI taxatie van jouw huis - Moerkerken & van der Mark Makelaars

Een professionele taxatie van jouw huis

Wij zijn aangesloten bij het NWWI

Moerkerken Van der Mark is als taxateur aangesloten bij het NWWI. Dat betekent dat onze taxatierapporten door alle banken worden geaccepteerd.

Een reëel bod

Tegenwoordig mogen kopers niet meer geld lenen dan een woning waard is. Wanneer je een hypotheek afsluit, vraagt de hypotheekverstrekker daarom altijd om een taxatie van het huis. Hiermee beoordeelt de hypotheekverstrekker of de koopsom reëel is. Dit proces verloopt volgens strenge regels. Houd er bijvoorbeeld rekening mee dat de taxateur niet jouw aankoopmakelaar of de verkoopmakelaar van de verkoper mag zijn.

Erkend taxateur

Profiteer van onze kennis over de lokale huizenmarkt in de omgeving Barendrecht en Hoeksche Waard. Als gecertificeerd NWWI-taxateur garandeert Moerkerken Van der Mark een gevalideerd rapport dat voldoet aan alle eisen. Wij gaan daarbij verder dan het minimum en onderbouwen al onze bevindingen uitgebreid. Zo weet je als koper zeker of je een verstandige aankoop doet.