Kerkstraat 126 Oud-Beijerland - Moerkerken & van der Mark Makelaars

• Postcode: 3262 PH
  • Bouwjaar: 1998

TE HUUR

VOOR DEZE WONING GELDT EEN INSCHRIJFPROCEDURE. BEZICHTIGEN IS HIERNA PAS MOGELIJK. ONVOLLEDIGE INFORMATIE WORDT NIET IN BEHANDELING GENOMEN. HET INSCHRIJFFORMULIER IS OP TE VRAGEN VIA ONS KANTOOR.

Huurprijs: € 1.250,- per maand excl. energiekosten.
Huurtermijn: 1 jaar zonder mogelijkheid tot verlenging.
Huurbetaling: per maand, vóór de eerste van de betreffende maand.
Waarborgsom: 2 maanden huur
Oplevering: 01-07-2023
Norminkomen: indicatie 3x jaarhuur als bruto maand inkomen of eigen vermogen / bankgarantie. In overleg en ter beoordeling door verhuurder. Het inkomen dient aantoonbaar te zijn door middel van een IB60-formulier (IBRI) en een recente salarisstrook of bij pensionering een recent overzicht van www.mijnpensioenoverzicht.nl.
Volledig gestoffeerd: Gordijnen, luxaflex, kastenwand in de zijkamer blijft achter, kast in de slaapkamer blijft achter.
Gunning verhuurder voorbehouden.
Huurovereenkomst model ROZ woonruimte 2017

———————————————————————————————————————————————————-

Midden in het centrum van Oud-Beijerland ligt dit geweldig leuke appartement. Het is instapklaar, de locatie is super en parkeren kan direct voor de deur.

Het betreft hier een riant 2-kamerappartement op de bovenste woonlaag en gelegen in het gezellige centrum van het dorp, waardoor je alle voorzieningen op het gebied van winkels, openbaar vervoer, sportaccommodaties en horeca binnen handbereik hebt. Heel fijn en makkelijk!

Afsluitbare entree met bellenplateau en brievenbussen. De woonlagen zijn zowel via de trap als lift bereikbaar.

Je betreedt het appartement via de ruime hal met toegang tot alle vertrekken.

Laat je verrassen door de bijzonder ruime en lichte woonkamer!

Er is een kamerbrede schuifpui richting het balkon aan de voorzijde en de werkkamer is gelegen in een aparte hoek van het appartement waardoor deze ook ideaal als 2e slaapkamer zou kunnen dienen.

De open keuken heeft twee rechte aanrechtblokken met dubbele spoelbak en een vrijstaand 4-pits gasfornuis met oven.

Vanuit de keuken zijn zowel de bijkeuken als het balkon aan de achterzijde toegankelijk.

De bijkeuken is een ideale ruimte met vaste kastenwand en opstelplek voor zowel wasmachine als -droger en cv-ketel. Vanuit hier is er bovendien ook toegang tot de hal.

De slaapkamer is heerlijk ruim; er is meer dan voldoende ruimte voor het plaatsen van een kastenwand en er is een groot dakraam met zonwering.

De moderne badkamer is ruim en ingericht met ligbad, douche en meubel met wastafel, spiegel en verlichting.

Verder is er een separaat toilet met fonteintje en een garderobe.

Het riante balkon aan de voorzijde is gelegen op het zuiden en heeft een fraai uitzicht.

Berging:

De afsluitbare berging bevindt zich op de begane grond van het complex.

– Bouwjaar van het complex is 1998;
– Betonnen verdiepingsvloeren;
– Geheel voorzien van hardhouten kozijnwerk met dubbel glas;
– Nefit hr-ketel bj. 2018;
– Meterkast: 5x 220V en 2x aardlekschakelaar;
– Buitenschilderwerk is van 2021;
– Parkeren voor de deur en zonder kosten!