Kerkstraat 7 Oud-Beijerland - Moerkerken & van der Mark Makelaars

Huurprijs: € 24.985 p.j.

• Postcode: 3262 PG
  • Bouwjaar: 1987

Middenin het gezellige centrum van Oud-Beijerland is dit bijzonder ruime winkelpand te huur.

Het heeft maar liefst 222m² verkoopvloeroppervlak en maar liefst een totale frontbreedte van 17 meter!!; daarnaast is er een magazijn, hal met 2e entree, toilet en kantine met keukenblok.

Het gezellige centrum voorziet in een breed aanbod aan winkels en horeca en er is voldoende parkeergelegenheid voor jullie gasten in de directe omgeving.

Kortom….. een ideale winkelruimte gelegen in een ideale omgeving.

De winkelruimte heeft een entree via de glazen pui waardoor er ook direct een fijne lichtinval ontstaat.
Aan de linkerzijde is er toegang tot een ruim magazijn waarna er toegang is tot een hal met 2e entree. Ook het magazijn is v.v. grote raampartijen al zijn deze momenteel keurig weggewerkt in de wand.
De hal heeft een eigen entree, een meterkast, toilet en toegang tot de kantine.
De kantine annex kantoorruimte is ruim en heeft een keukenblok met spoelbak en geiser voor warm water.

Zie jij net als wij ook volop mogelijkheden? Neem dan contact met ons op en dan plannen we op korte termijn een afspraak voor een bezichtiging.

Ligging:

In het centrum van het dorp naast de Zeeman en tegenover de Blokker. Aan de overzijde is een groot plein met lunchroom gelegen. Tegenover de Zeeman is een brede trap naar de hoofdwinkelstraat Molendijk/Oostdijk.

Parkeervoorzieningen/terrein:

In de omgeving zijn voldoende parkeervoorzieningen. Tegenover het object is parkeermogelijkheid en aan de andere zijde van de hoofdwinkelstraat is een groot parkeerterrein.

Bestemming:

Centrumdoeleinden.

– Frontbreedte van 17 meter;
– Verkoopvloeroppervlakte 225m2;
– Parkeren op zeer korte afstand;

Huurtermijn: in overleg, voorkeur voor vijf jaar.

Betaling: de betaling van de huursom en servicekosten dient te geschieden per automatische incasso.

Zekerheidsstelling: een bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden.

Huurovereenkomst: standaard huurovereenkomst volgens het ROZ-model.

Indexering: jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Oplevering: juli 2024.

Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.